Thursday, October 20, 2016

7 Redes Om Vier Ure Charts Handel

7 Redes om vier ure Charts Handel In my reis na Pole en Estland. Daar is een ding wat duidelik is. Om die volle ervaring op 'n plek te kry, kon ek nie sit in die voorkant van 'n skerm handel vir 6 uur per dag. Dit het my laat dink oor hoe dit wonderlik om ook 'n paar 4 uur grafiek strategieë wat nog 'n uitstekende risiko beloning verhoudings sou wees nie, maar sal ambagte wat ek net wil hê dat een of twee keer per dag na te gaan. Daarbenewens kan Meta Trader 4 waarskuwings ook 'n groot hulp in my los te maak van die rekenaar skerm wees. Hoewel ambagte gebaseer af sal die 4 uur kaarte waarskynlik groter tot stilstand kom, die belonings kan soos volg wees: Groter wins potensiaal. Handel inskrywing tyd is nie so krities. Ek wil nie hê om te kry in 'n bedryf nie dadelik nie, sou daar meer ruimte vir foute wees. Handel 'n langer tydperk sou my meer tyd om ander dinge wat ek graag wou doen gee. Back testing is makliker omdat daar minder setups per tyd periode sou wees. Sedert ek meer pare kon toets, kan ek ook die handel meer pare, die verskaffing van meer geleenthede. Sodra ek 'n winsgewende strategie te bemeester, kan ek dit leer mense met dag werk. Dit sal toelaat dat my om geduld en nie handel ter wille van die saak te oefen. My enigste vrees is dat ek bekend is antsy in die verlede te kry wanneer die handel 'n vier uur strategie. In elk geval, dit was net 'n paar gedagtes wat ek het op my reis. Ek sal waarskynlik hou af vir nou, maar 'n vier uur handel strategie of twee kan beslis 'n plek in 'n handelaars arsenaal.


No comments:

Post a Comment