Thursday, October 20, 2016

'N Eenvoudige Options Trading Strategie Wat Beter As Die S & P 500

'N Eenvoudige Options Trading strategie wat beter as die S & P 500 NEW YORK (TheStreet) - Dit kan 'n wen-strategie om ontbloot of onverskanste op-die-geld kort termyn wan verkoop word, dan wag totdat volwassenheid en herhaal die handel. Beleggers gemaklik met die risiko van aandele kan die indeks in die lang termyn klop deur die ontginning van 'n fout in die klassieke opsie teorie. Let daarop dat met die levered strategie hieronder jy teoreties meer as die kapitaal kan verloor - dink oor dit versigtig. Die strategie is om onverskanste op-die-geld kort termyn wan verkoop op die SP 500 (^ GSPC). wag totdat volwassenheid, en herhaal. So hoekom julle dit vertel? Ek kan skaars dink aan iets eenvoudiger. Dis hoekom ek voel nie ek om enige wesenlike handelsgeheim. Hierdie strategie is anders as die kern strategie van die aanloop hedge fund Ek hardloop, en die huidige regime mark dalk nie ideaal om te begin die implementering van hierdie strategie. Of miskien ek jou net vertel dit omdat ek wil nie te veel mense om front-end opsie premies bash. Wat maak hierdie strategie interessante in my mening is dat: Dit beter as die SP 500 in die lang termyn, in terme van opbrengs en risiko. Dit wedervaringe 'n fout in die klassieke opsie pryse teorie. Figure 1 en 2 vergelyk evolusie die strategie sedert Maart 1994 teen die SP 500, rebased by 100 met behulp van maandelikse en weeklikse termyne. Om ons resultate maklik om voort te plant nie, geïgnoreer ons rentekoerse en dividende. Oor die tydperk van 20 jaar, die SP 500 geregistreerde 'n 0.41 Sharpe verhouding. Die maandelikse strategie is 'n bietjie beter te 0.55, maar die weeklikse strategie is baie beter by 0.76. Figuur 1. Maandeliks strategie (blou lyn) teen SP 500 (rooi)


No comments:

Post a Comment